Individualizuojant Bendrojo ugdymo programas kiekvienam mokiniui, mokykla remiasi Psichologinės-pedagoginės tarnybos išvadomis bei rekomendacijomis, atsižvelgiant į metodines rekomendacijas mokytojoms dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams:

1. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo elgesio ar ir emocijų sutrikimus turintiems mokiniams: Elgesio ir emociju sutrikimus turintiems mokiniams

2. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo intelekto sutrikimus turintiems mokiniams: Intelekto sutrikimus turintiems mokiniams

3. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams: Judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams

4. Rekomendacijos dėl atnaujintų Bendrųjų programų pritaikymo mokiniams, turintiems negalią dėl įvairiapusio raidos sutrikimo: Mokiniams, turintiems negalią dėl įvairiapusio raidos sutrikimo

 

Back to top
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support