Individualizuojant Bendrojo ugdymo programas kiekvienam mokiniui, mokykla remiasi Psichologinės-pedagoginės tarnybos išvadomis bei rekomendacijomis, atsižvelgiant į metodines rekomendacijas mokytojoms dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams:
1. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo elgesio ar ir emocijų sutrikimus turintiems mokiniams: Elgesio ir emociju sutrikimus turintiems mokiniams
2. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo intelekto sutrikimus turintiems mokiniams: Intelekto sutrikimus turintiems mokiniams
3. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams: Judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams
4. Rekomendacijos dėl atnaujintų Bendrųjų programų pritaikymo mokiniams, turintiems negalią dėl įvairiapusio raidos sutrikimo: Mokiniams, turintiems negalią dėl įvairiapusio raidos sutrikimo